על רקע פרשת דרעי: האם ישי יחבור למפלגתו של כחלון?

כחלון נוקט לאחרונה בקו ליברלי, בשמירה על בג"צ, בתחבורה ציבורית בשבת. למרות כל אלה המגעים לאיחוד נמשכים.
דוד לזר 7 Comment on על רקע פרשת דרעי: האם ישי יחבור למפלגתו של כחלון?

שמו של יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי עלה לכותרות בימים האחרונים בעקבות פרשת החקירה המשטרתית בעניינו של יו"ר ש"ס בהווה שר הפנים אריה דרעי • ישי עושה בימים אלו מאמץ לחבור למפגת 'כולנו' • כחלון וישי מכחישים

צילום: פלאש 90
כחלון נוקט לאחרונה בקו ליברלי, בשמירה על בג"צ, בתחבורה ציבורית בשבת. למרות כל אלה המגעים לאיחוד נמשכים.
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שמו של יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי עלה לכותרות בימים האחרונים בעקבות פרשת החקירה המשטרתית בעניינו של יו"ר ש"ס בהווה שר הפנים אריה דרעי שעשוי להתפטר בהמשך מתפקידו בעקבות החקירה.

דבר אחד ברור, ישי לא ישוב לכס ראשות מפלגת ש"ס שכיום מסוננת הייטב מתומכיו של ישי שבבחירות האחרונות נטשו את ביתם הטבעי והצביעו למפלגתו הכושלת של שלא עברה את אחוז החסימה.

אך למרות זאת, ישי מנסה לחזור לזירה הפוליטית בדרכים שונות ועדיין הוא לא אמר את מילתו האחרונה. על פי דיווחים הבוקר של מתי טוכפלד, הפרשן הפוליטי של 'ישראל היום', ישי עושה בימים אלו מאמץ לחבור למפלגת 'כולנו', המפלגה החברתית של שר האוצר משה כחלון, שבניגוד לרבים אחרים – נשאר בידידות עם ישי למרות עזיבתו את הפוליטיקה.

על פי הדיווח של טוכפלד, בחודשים האחרונים עמל ישי על הצטרפות למפלגת כולנו של כחלון, וכי יודגש כי גם ישי וגם כחלון מכחישים, אולם מתחת לפני השטח המגעים כבר בעיצומם. במידה שיבשילו, ישי יהיה מספר 2 של כחלון.

עוד טוען טוכלפלד, כי יש גם בעיות, כחלון נוקט לאחרונה בקו ליברלי, בשמירה על בג"צ, בתחבורה ציבורית בשבת. למרות כל אלה המגעים לאיחוד נמשכים. בנוסף, ישי לא סותם את הגולל על האפשרות להתחבר לאיחוד הלאומי.



7 תגובות

מיין תגובות
  1. 7

    כנראה אלה שעזבו את ש"ס הבינו ש זה לא ביתם הטבעי , מי אלה בניגוד לרבים אחרים השבעה חכי"ם של ש"ס נהיו רבים. שריאל

  2. 4

    אין סיכוי שהוא יעשה את זה היה לו סיכוי להיכנס לכנסת עם לא היה זיופים

  3. 3

    אלי ישי, אל תעשה את המהלך הזה. כולנו תמיד היו שתרפדו הרבה חוקים ותקונים של חוקים שחכי"ם החרדים ניסו להעביר. האם אתה רוצה להיות שותף לדרך שלהם.
    הכל יפה שכחלון מנסה להוזיל את העלויות הכלכליות אבל ביהדות ושמירת הדת לא ראינו את כחלון ושותפיו נותנים כתף לחכי"ם החרדים. לכן אין לך מה לחפש שם .
    לך תפתח עסק ותתחיל חיים חדשים. הרי אמרת כל הזמן שאתה שליח של מרן. כעת שאין מרן אף אחד לא שולח אותך אז תחפש עיסוק אחר וטוב לך וגם לציבור הספרדי שלא תעשה קרע לחינם בשביל האגו או בשביל הכבוד. תחשוב על זה ותקן אותי אם אני טועה בהצלחה.

  4. 2

    נו אולי גם לכחלון הוא יהרוס את המפלגה…

  5. 1

    תונסאי ומרוקאי אף פעם לא הולך ביחד….